door Hanneke Jadach | dec 16, 2020 | tutorial
Eerste e-mail schrijven voor e-mailmarketing Sta jij op het punt om voor de eerste keer een e-mail te versturen naar jouw kersverse e-mailbase? Goed bezig! Maar waar let je op tijdens het schrijven van een e-mail? Met deze 10 tips heb jij direct de basis in de vingers...
door Renske Peeters | nov 20, 2020 | tutorial
Converterende landingspagina Merk jij dat je verkopen via je website uitblijven of de aanmeldingen op je nieuwsbrief nog niet op het niveau zijn dat je graag wilt zien? Als ondernemer wil je graag meer conversies realiseren maar dit lukt misschien niet altijd. Hoe...
door Renske Peeters | nov 1, 2020 | tutorial
Click through rate (CTR) De Click-Through Rate, afgekort CTR, is een aspect in Google Ads waar menig ondernemer mee worstelt. Want hoe zorg je er nou voor dat je klanten, tussen alle concurrentie, daadwerkelijk op jouw website klikken? Een hoge Click-Through Rate is...
door Renske Peeters | okt 14, 2020 | tutorial
Wat zijn Google Web Stories? Heb jij al gebruik gemaakt van de nieuwste trend in marketingland? Je leest het goed, er is alweer een nieuwe ontwikkeling. Het staat nooit stil en ditmaal is het Google die een nieuwe feature heeft geïntroduceerd. Deze nieuwe feature is…...
door Luuk van Meijel | nov 18, 2018 | tutorial
Google Ads (voorheen AdWords) instellen is een flink karwei. De basis van een Google Ads account is bepalend voor het succes van je campagnes. Deze checklist is voor Google Ads accounts van MKB-partijen, met uitzondering van webshops. E-commerce vereist een specifieke...